Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Opowiadamy o problemach ze zdrowiem, podpowiadamy jak sobie poradzić, gdzie szukać pomocy. To idealne miejsce na rozmowę o urodzie, pielęgnacji, sporcie i aktywności rekreacyjnej.
Wełniania

Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Wełniania »

Dziewczyny, chciałabym poprawić kondycję skóry, jakoś ją ujędrnić. Nie w konkretnym miejscu, ale na całym ciele. Jakaś mi się taka obwisła wydaje, wiem, że lata i grawitacja robią swoje, ale ja jeszcze aż taka stara nie jestem. Czy możecie mi polecić jakiś zabieg, który rozwiąże mój problem?

Aśka

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Aśka »

A ćwiczysz? Jak wygląda Twoja codzienna dieta? Styl życia? Wiele czynników ma wpływ na kondycję skóry, o których nie mamy pojęcia.

Żaklina

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Żaklina »

Ja skorzystałam z zabiegów endermologii w klinice Dermed - Kraków. Dzięki endemologii można skutecznie pozbyć się cellulitu, ujędrnić skórę, wysmuklić i wymodelować sylwetkę. Potrzebne jest wykonanie serii zabiegów ale warto wykonać , Są to zabiegi bezinwazyjne można wykonać na różne części ciała zabiegi są krótkie oraz wykonuje się je co 2 lub 3 dni . Więc efekty są szybko widoczne

Wełniania

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Wełniania »

Ćwiczę, staram się jeść zdrowo, ale wiadomo, czasami jakimś rafaello czy frytkami zgrzeszę.

Mońa

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Mońa »

na cellulit to najlepszy scizer! mega polecam. miałyśmy razem z siostra wykonywany ten zabieg w Bienkowscy Clinic w Czestochowie. Możecie sobie więcej na jego temat zobaczyć na https://bienkowscyclinic.pl/zabiegi/hif ... -cellulit/ - dla mnie bajka. wiele lat zmagałam sie z cellulitem i juz sie z nim praktycznie pogodziłam, bo jak nie ma innej opcji to co zrobic, a tu mnie Majka namówiła i okazało sie, ze cuda sie zdarzają

Ólala

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Ólala »

Wydaje mi się, że powinnaś pomyśleć o endermologii, bo seria zabiegów ujędrni skórę na całym ciele.

poncz owocowy alkoholowy

Wełniania

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Wełniania »

A to nie jest ten zabieg, ze śmiesznym kostiumem?

Ólala

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Ólala »

Nie mi oceniać czy śmieszny czy nie, ale jest skuteczny, a kombinezon ma dodatkowo chronić skórę. Z resztą ja ten zabieg robiłam w klinice vesuna z krakowa, a na ich blogu znajdziesz ten o tym zabiegu: https://vesuna.pl/jakie-zastosowanie-ma-endermologia/ . Nie będę się rozpisywać na jego temat, bo możesz sama poczytać.

Wełniania

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Wełniania »

Ólala pisze:
23 lis 2020, 14:40
Nie mi oceniać czy śmieszny czy nie, ale jest skuteczny, a kombinezon ma dodatkowo chronić skórę. Z resztą ja ten zabieg robiłam w klinice vesuna z krakowa, a na ich blogu znajdziesz ten o tym zabiegu: https://vesuna.pl/jakie-zastosowanie-ma-endermologia/ . Nie będę się rozpisywać na jego temat, bo możesz sama poczytać.
Właśnie o tym zabiegu myślałam. Ile miałaś serii? Jak szybko widziałaś efekty?

Ólala

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Ólala »

Miałam 12 serii, które były odpowiednio rozłożone w czasie. Już po paru spotkaniach widziałam efekty, ale pamiętaj, że każda cera jest inna. Więc u jednych efekty będą widoczne szybciej, u nich nieco później. Z resztą jak się zdecydujesz na ten zabieg, to Cię o wszystkim poinformują.

Laluńka

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Laluńka »

To zależy czego tak naprawdę sie oczekuje Ja maiłam tylko jeden zabieg laserem to liposukcja laserowa u dr. Żukowskiej w Łodzi http://plastyczna.med.pl/liposukcja-laserowa-lipoliza/ teraz mysle o usuwaniu cellulitu chcę by moje ciało znów było jędrne i śliczne . Po konsultacji na pewno zdecydujesz sie na odpowiedni zabieg dla ciebie :)

Walkiś

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: Walkiś »

Ja również podpiszę się pod tym co napisały dziewczyny, ale na wstępie dodam od razu że nie da się niestety schudnąć z jednej partii ciała Jeśli już chudniemy, to owszem, mogą być pewne predyspozycje ale i tak najważniejszy jest deficyt kaloryczny i dobrze zbilansowana dieta oraz picie dużej ilości wody... Trenuję już dobrych kilka lat i nadal borykam się z cellulitem... Niekiedy to po prostu genetyka i większe predyspozycje...
Fajnie działa bańka chińska oraz masaże szczotką, peelingi itp.
Warto dodać, że wyróżniamy też 2 rodzaje cellulitu: tłuszczowy i wodny... Ten drugi, dzięki odpowiedniej diecie i nawodnieniu powinien sie zmniejszyć, z tym drugim jest już gorzej...
Często dobre efekty daje endermologia https://dreamskin.pl/endermologia-pozba ... zen-skory/

ewiśka

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: ewiśka »

Warto zainwestować w szczoteczkę soniczną do twarzy. Wydatek niewielki, a korzyści naprawdę sporo. Ja swoją tutaj https://www.shop-dent.pl/pl/menu/dodatk ... y-583.html kupiłam i nie żałuję. Przede wszystkim plusem jest to, że wreszcie mogą dokładnie oczyścić skórę. Do tego oczywiście dochodzi masaż i peeling. Wszystko to sprawia, że serum, którego używam od lat znacznie lepiej się wchłania. Skóra jest bardziej jędrna i odżywiona.

MagdaŚ

Re: Ujędrnienie skóry - jaki zabieg polecacie?

Post autor: MagdaŚ »

A co polecacie na cerę naczynkową? Tutaj http://www.jejpiekno.pl/ trochę na ten temat czytałam, ale ciekawa jestem Waszych porad. Taką cerę mam w zasadzie odkąd pamiętam. Jestem raczej zwolenniczką eko, więc mile widziane kosmetyki wegańskie lub naturalne produkty :) Ktoś? Coś? :)

ODPOWIEDZ