Strona 1 z 1

System elektronicznego obiegu dokumentów

: 14 paź 2020, 10:22
autor: MariJa
Znacie takie?
Jak wybrać odpowiedni system elektronicznego obiegu dokumentów do firmy?
Czytałam tutaj https://icon24.pl/funkcjonalnosc-system ... okumentow/ o jednym i tak się zastanawiam jak to wszystko wypada w praktyce.
Jest coś, co możecie dodać na ten temat od siebie?

Re: System elektronicznego obiegu dokumentów

: 29 mar 2021, 20:06
autor: Kajtuś
Jeśli faktycznie mamy taką możliwość to muszę przyznać, że jak najbardziej warto wdrożyć tego typu rozwiązania. Jak dla mnie sam elektroniczny obieg dokumentów jest niezwykle fajnym rozwiązaniem i u mnie na pewno doskonale się sprawdzi. Właśnie dlatego ja jestem zdania, że cała informatyzacja przedsiębiorstw jest niezwykle ważna.

Re: System elektronicznego obiegu dokumentów

: 04 maja 2021, 14:05
autor: Jaś
Tak, mogę polecić system, z którego sam korzystam https://edokumenty.eu/system-obiegu-dokumentow/ Polecił mi go znajomy, który od lat posiłkuje się przeróżnymi rozwiązaniami tej firmy i jak dotąd się nie zawiódł. Co istotne, system można w każdym momencie rozszerzać poprzez przeróżne aplikacje i dzięki temu rozrasta się razem z moją firmą.

Re: System elektronicznego obiegu dokumentów

: 11 wrz 2021, 10:47
autor: Łazik
Faktycznie odpowiednie systemy są nam niezbędne i ja jestem zdania, że jak najbardziej warto jest się nimi zainteresować. Całkiem niedawno ja również zapoznałem się z bardzo ciekawym tekstem http://www.m-finanse.pl/jak-wyglada-rob ... siebiorstw i na ten moment rozumiem jak wygląda robotyzacja procesów biznesowych. Myślę, że jest to poniekąd przyszłość w każdej firmie.

Re: System elektronicznego obiegu dokumentów

: 09 lut 2024, 3:28
autor: Krzysiek
Nie wyobrażam sobie dziś funkcjonowania firmy, szczególnie w ecommerce, bez systemu elektronicznego obiegu dokumentów https://asiston.pl/asiston-eod/ EOD upraszcza zarządzanie dokumentami i fakturami, pozwala na szybkie tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych, usprawnia organizację pracy i zwiększa bezpieczeństwo. Pozwala tym samy wyeliminować typowe błędy ludzkie, które często powstają przy ręcznej obróbce dokumentów. Wszystko to pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.