tani opał

Kiedy nie wiesz, gdzie dodać post, skorzystaj z tej kategorii, jednak pamiętaj, że jeśli dodasz post do tej kategorii, a na forum jest inna, która pasuje do poruszanego przez Ciebie tematu - post zostanie usunięty lub przeniesiony do innego wątku (zmieni się adres url posta).
Awatar użytkownika
jessica
Posty: 178
Rejestracja: 04 sty 2019, 15:25

tani opał

Post autor: jessica »

Jeżeli tylko uda nam się znaleźć tani opał to możemy skorzystać i zaoszczędzić kilka złotych na kosztach związanych z ogrzewaniem. Staram się sporo czytać i tutaj https://dobry-ekogroszek.pl/tani-opal/ udało mi sie znaleźć informacje na temat tego taniego opału. Zawsze cieszę się gdy uda mi się zaoszczędzić kilka złotych.

sklep internetowy firmy solar
Awatar użytkownika
riannon
Posty: 109
Rejestracja: 04 lut 2020, 11:39

Re: tani opał

Post autor: riannon »

ja ostatnio sporo się dowiedziałam na grupie na fejsie https://www.facebook.com/groups/ekopaliwo/ ze bardzo dobry jest ekogroszek red - chyba najlepszy najbardziej kaloryczny i do tego posiada niskie stężenie pyłu, no i co najważniejsze, ekogroszek przyjeżdża do ans w pełni suchy, wiec nie zniszczy nam podzespołów w piecu :)
Awatar użytkownika
lampeczka
Posty: 141
Rejestracja: 30 lis 2019, 11:07

Re: tani opał

Post autor: lampeczka »

ja mam ogrzewanie weglowe a opal zamawiam juz ladnych pare lat z https://sobianek.pl/ jesli kupuje sie ilosci hurtowe, to przygotowuja fajna, indywidualna oferte
Awatar użytkownika
riannon
Posty: 109
Rejestracja: 04 lut 2020, 11:39

Re: tani opał

Post autor: riannon »

ja taniego nie kupuję, bo niestety cena jest często adekwatna do jakości, kupuje od Pana groszka ekogroszek https://katalog.pangroszek.pl/ tam ceny maja ok a do tego jakość ekogroszku jest wysoka. Paliwo jest mocno kaloryczne i co najważniejsze suche, to bardzo ważne, zwłaszcza jak mamy nowy piec i chcemy aby on nam posłużył jak najdłużej.
Awatar użytkownika
paulinaina
Posty: 32
Rejestracja: 20 lip 2019, 13:41

Re: tani opał

Post autor: paulinaina »

Jeśli Twoim czynnikiem decydującym jest cena, to warto wybrać najtańszy ekogroszek, który mimo niskiego kosztu będzie wciąż dobrej jakości. Najlepszy ekogroszek, jaki udało mi się znaleźć do tej pory pochodzi ze strony https://najlepszyekogroszek.pl/. Wyróżnia się przede wszystkim wysokokalorycznością (a co za tym idzie energooszczędnością) oraz bezpieczeństwem (dzięki niskiej zawartości siarki). Polecam sprawdzić.
Awatar użytkownika
kormoran
Posty: 55
Rejestracja: 15 sty 2020, 20:50

Re: tani opał

Post autor: kormoran »

My jakis czas temu wymienialismy instalacje w domu bo juz była stara, a teraz mamy fajny ekologiczny kocioł od Levady, cenowo fajnie to wygląda no i wysoka jakosc przede wszystkim, to jest najwazniejsze
Awatar użytkownika
binka122
Posty: 18
Rejestracja: 22 maja 2020, 14:42

Re: tani opał

Post autor: binka122 »

Tani nie oznacza dobrej jakości
ćma

Re: tani opał

Post autor: ćma »

ja ekogroszek kupuję i mam niezłą firmę od tego. polcam od firmy stabek - wpiszcie sobie w google. Jakość dbra jeszcze się nie zawiodlem
podkówka

Re: tani opał

Post autor: podkówka »

Jeszcze sprawdź sobie na http://www.drewnokominkowe.wroclaw.pl/oferujemy/opal/ . Węgiel, który znajduje się w ofercie pochodzi z najlepszych polskich kopalni. Dostarczają go dla Klientów z Wrocławia i okolic. Myślę, że ten namiar przyda się co poniektórym z Was.
ODPOWIEDZ